jeszcze bądź...

Hej, hej!

No była od czwartku wieczorem do południa w niedzielę sama.
A jakie ja miałam zamiary to tylko Koty wiedzą, bo im mówiłam.
A wyszło jak zawsze, że oglądałam filmy i zaraz zasnęłam wcześnie,
kolejnego dnia naszło mnie na przeglądanie szafy to wystawiłam
- kilka spódnic i jakieś inne rzeczy, które się "skurczyły" na mnie ;D
Jak ktoś lubi długie kiecki to zapraszam: szafa drevniegokocurka
Komputera nawet nie włączyłam, a książkę otworzyłam na chwilę.

Venda

Luna





Kto wącha własne łapy i ma odlot?

Poza szajbą z wystawianiem, a przy okazji powiększaniem bałaganu,
obejrzałam też serial "Sekta" na Disney+ - nawet dobry, polecam.
Obejrzałam "Mój piękny syn" - no doby, ale zachwytów nie czaję,
z Amazon Prime polecam "Kłamstwo" - dobre to było!
Z Netflix polecam "Paradise" o sprzedaży lat - warto zobaczyć,
"Obiecująca. Młoda. Kobieta." - czarna komedia, warto,
a "Pogromcy duchów. Dziedzictwo" to dla znających temat.

MoLfi

Morganka




Nie wiem kto ;D


Dziecię ma nadal wakacje to też skorzystam i przemebluję mu coś,
zostawił też instrukcje co mu tam w komputerze trzeba zamówić.
Ale na razie czeka mnie wyprawa do sklepu po puszki i żwirek,
a i z punktu musimy wnieść puszki dla maluchów, bo dupek zostawił.
Ja nie wiem, no napiszę w końcu coś na kolejnego pseudokuriera
- nie po to się zamawia, żeby dźwigać to z kolanem po przejściach.
Nie mam siły jednak, maluchy zabezpieczone, niech rosną i puchną.

Piorunek

Poppy




Yuumi


Pogoda w końcu jakaś dająca w miarę żyć, będzie czytanie...
Z Kotkami na razie się na szczęście nic nie dzieje.
W miarę spokojny czas jest, nie robimy żadnych planów...
(poza tym, że wiadomo, że maluchy kastracja etc)
Minęło pięć lat od pożegnania Amberka - mojego małego Serduszka...
Minęło trzy lata od niespodziewanego odejścia Dziadka...
I jakoś tak czuć jesień już w powietrzu, w tych deszcach, chłodach...








Zapachniało powiewem jesieni, 
Z wiatrem zimnym uleciał słów sens. 
Tak być musi, Niczego nie mogą już zmienić, 
Brylanty na końcach twych rzęs. 

Tam, gdzie mieszkasz już biało od śniegu, 
Szklą się lodem jeziora i błota. 
Tak być musi, Już zmienić nie może niczego, 
Zaczajona w twych oczach tęsknota. 

Wróci wiosna, deszcz spłynie na drogi, 
Ciepłem słońca serca się ogrzeją. 
Tak być musi, Bo ciągle się tli w nas ogień, 
Wieczny ogień, który jest nadzieją.

(Zamachowski, Wiedźmin)








Tak jakby kolejne koło się zataczało, już za chwilę wrzesień...
A potem jesień z Halloween i Mikołajki i Święta z Choinką...
Dopiero co przecież mój Mefisiu był z nami w Święta i Sylwestra...
Mam wrażenie, że czas przyspieszył nieco - lecą dni jak szalone.
Maluszki skończyły trzy miesiące, Aimee skończyła 10 lat,
Poppy minęło siedem miesięcy z nami, a Miszce dziewięć...
I tylko z małym strachem w Sercu patrzę na Aleksika - jeszcze bądź...

Anne Stegg

Trzymajcie się!

7 komentarzy:

  1. I tak się plecie na tym świecie...
    Zdrowia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas jest dziwacznym tworem. Czasem zdaje się, że minęło dosłownie parę chwil, a minął miesiąc. Innym razem wlecze się jak guma arabska.

    Wstawię dziś recenzję właśnie tej książki. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piorunek widać, że ciekawski i towarzyski :). Morganka daje przykład, jak należy podchodzić do życia - olewać świat i korzystać z czego się da, czyli wylegiwać się na maksa! Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wszystkie wzorem do naśladowania nawet ten namolny Popper ;D

      Usuń
  4. Dziękuję za wizytę na moich stronkach. Jakie ścieżki przyprowadziły Cię do mnie?
    Miałam tylko zerknąć na Twoje strony, ale chyba zostanę na dłużej i postaram się zaglądać tutaj częściej.
    Będzie mi miło, jak również kiedyś zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A od dawna obserwuje, ale ostatnio się odezwałam :) a chyba od Anny Bzikowej coś mi się wydaje :)

      Usuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty