Wrzuta fotkowa 🐱

Witajcie sobotnio,

zajęci jesteśmy ogarnianiem ważnych spraw...
Motylowa jeszcze będzie mieć badania i konsultacje.
Wyniki tarczycy i tej glikemii na czczo niefajne.
Ale na razie poza tym wszystko inne jest ok.
Będziemy dawać znaki.











Aleksik się trzyma dostaje probiotyk.
Widać, że schudł, więc będziemy się umawiać.
Ma 15 lat, więc cóż - będzie co ma być.
Reszta stada u nas w normie zdrowotnej.
Latają pod sufitem - szajba wiosenna...












Sansa także schudła, i okazało się, że siusia obok kuwety.
Więc na ten moment Aimee i Sansa tak robią,
więc będzie umawianie i próby łapania moczu...
Najwyżej będą po kolei w lecznicy w tym celu.
Sansa biedniutka z tymi nerkami, ale nie da się nic zrobić.













Więcej napiszę może kolejnym razem, bo na razie nie ma o czym.
Będzie wszystko jasne, będzie wiadomo to napiszemy...
Uciekam do kończenia serialu Fear Walking Dead i książki,
którą odebrałam właśnie do recenzowania - mam nadzieję,
że przy niej odetchnę od tych stresów...


Do napisania! 🐿️
Trzymajcie za nas kciuki! 


5 komentarzy:

  1. Bardzo czymamy kciuki a niektórzy pazurka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wilk co mniej mówi, zazwyczaj u mnie wygrywa.
    Trzymamy kciuki też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj w pracy miałam zawroty głowy i mdłości, ale dotrwałam do końca zmiany jakoś. Dzisiaj od rana też, więc poszłam do lekarza i stwierdził, że musiałam się przeciążyć. Prawa ręka gdzie mam łokieć tenisisty mi w nocy drętwiała. Mam pić wodę i nie dźwigać. No i mam skierowanie do neurologa. I do końca tygodnia odpocząć. Zobaczymy.
    Ja się tymi wczorajszymi i dzisiejszymi zawrotami głowy nieźle wystraszyłam. Upał duchota okres też pewnie robi swoje. Ale jak ja już któryś tydzień pakuje pudełka ponad 5 kg przerzucam w ciągu zmiany je na palete ok 90 sztuk to co się dziwić. Ja jeszcze najpierw w to pudełko te elementy wkładam pojedynczo , a potem całość na wieżę która jest wyższa ode mnie. W pracy duszno gorąc bo to hala. Wiatrak tylko u mnie powoduje zapalenie pęcherza...
    Zdrowie jedno mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To taki średni znak, trzymamy kciuki i łapy za lepsze wieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no jakoś staramy się trzymać. Przed nami siódma klasa, poważne tematy, ale to po wakacjach. Teraz relax

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie odcisk łapki 🐾, będzie nam miło! 🐱
🧚🐈🧝🧚‍♀️

Popularne posty